fbpx
plenderu

Q-BOX

Regulamin Sklepu

§. 1. Dane przedsiębiorcy
 
•  Właścicielem sklepu jest firma Q-BOX, która prowadzi działalność za pośrednictwem Sklepu www.q-box/sklep.pl - *szczegółowe dane sklepu na końcu regulaminu.

  • Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep - Hurtownię.
  • Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.
  • Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych, oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.
  • Właściciel zobowiązuje się do wykorzystania danych osobowych klientów sklepu wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość.  Polityka Prywatności znajduje się TUTAJ

 
§. 2. Postanowienia  Ogólne

  • 1 Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
  • 2. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
  • 3. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
  • 4. Uwagi dotyczące Regulaminu Użytkownicy mogą zgłaszać pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 
 
                                     §. 3. Techniczne warunki korzystania ze Sklepu.

  • W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:
    • urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne
    • dostęp do sieci Internet
    • adres poczty email
  • Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi, pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem, a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia  dopasowanie  oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.
  • Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.

                                                 

                                                  §. 4. Rejestracja i Logowanie

  • Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji podając: login, adres e-mail , hasło oraz imię i nazwisko, nr telefonu, adres za pomocą formularza. Klient hurtowy ma możliwość podania danych do faktury VAT.
  • Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika.  Hasło można zmienić, odzyskać, przypomnieć po  przez poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła na stronie .
  • Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne, ale dzięki  niemu klient otrzymuje punkty rabatowe, ma możliwość uzyskania kolejnych zniżek i rabatów – w zależności od wielkości zamówienia, oraz ma możliwość zapoznania się z cenami.
  • Klient przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści:
    • przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług sklepu
    • dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą
  • Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.
  • Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link aktywacyjny do strony internetowej konta.
  • Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu i zapoznanie się szczegółowe z ofertą i cenami.  .
  • Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej. Dotyczy to również oferty cenowej, uzyskanych rabatów i uzgodnień indywidualnych uzyskanych w drodze indywidualnej negocjacji z  Hurtownią.

§. 5. Realizacja zamówień i potwierdzenie zamówienia

  • Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi. Klient ma również możliwość złożyć zamówienie telefonicznie w godzinach pracy sklepu w dni powszednie.
  • Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych po podaniu nip otrzymają one fakturę.
  • Klient składa zamówienie w następujący sposób:
    • wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka
    • wybór formy dostawy i płatności
    • podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy
    • zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „potwierdzenie zamówienia”
    • wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta
    • zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone  nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie  e-mailem  lub telefonicznie
  • Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
  • Potwierdzenie zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:
    • dane Sklepu w tym dokładny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu
    • opis produktu ( np. ilość, kolor, wymiary)
    • jednostkową i łączną cenę wszystkich produktów
    • cenę zamówienia = cena łączna produktów + koszty wykonania umowy m.in płatności i dostawy
    • sposób płatności
    • informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni
    • informacja o prawie do rękojmi
    • w załączniku przesyłany jest  wzór odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni
  • Informacje znajdujące się na stronie Hurtowni internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep. Zamówienia  nie  potwierdzone przez Klienta będą odrzucane  przez sklep, automatycznie.  Jeśli nie otrzymacie państwo na swojego maila z linkiem potwierdzającym waszą weryfikację prosimy o sprawdzenie  spamu,  lub  o kontakt telefoniczny bądź  SMS-owy.  W przypadku  braku danego towaru sklep poinformuje o tym Klienta droga milowa lub telefoniczną 
    • Wszystkie oferowane towary dostępne są wyłącznie w sprzedaży wysyłkowej
    • Podane ceny towarów są cenami brutto (zawierają podatek VAT), na żądanie wystawiamy faktury VAT.
    •  Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen i ich aktualizacji. Po dokonaniu płatności kartami płatniczymi lub przelewem ceny nie mogą być zmienione.  
    • Klienci którzy zarejestrują się mają wgląd  we wszystkie  swoje wcześniejsze  zamówienia, dane kontaktowe, faktury i  całą historię współpracy. 
       
                                   §. 6. Forma płatności
  • Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:
    • przelewem na wskazane przez Sklep konto bankowe. Prosimy w tytule  przelewu koniecznie pisać nr zamówienia.
    • płatność za pobraniem u kuriera
    • płatność przez Przelewy24 z obsługą kart płatniczych. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
  • Koszty związane z dokonaniem płatności podane są na stronie zamówienia/mailu potwierdzającym zamówienie oraz zostają wliczone w końcową cenę zamówienia. Za skorzystanie z określonej formy płatności sprzedawca nie żąda od konsumenta opłaty przewyższającej koszty poniesione przez sprzedawcę z tego tytułu.
  • Spedycja producenta -  to  forma  wysyłki przeznaczona dla instytucji i odbiorców  zamawiających duże gabaryty, palety towaru. Taki towar nie  może być wysyłany  transportem kurierskim - ale właśnie spedycją. W zależności od wielkości zamówienia wycena będzie odbywać w koszyku hurtowni lub indywidualnie  po  przez wycenę BOK po złożeniu zamówienia. 

§. 7. Ceny i koszty Przesyłki

  • Wszystkie znajdujące się w hurtowni internetowej oferty stanowią jedynie zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.  Może się tak zdarzyć że dla nie których towarów ceny nie  będą widoczne dla  nie  zalogowanych  klientów.  Wówczas trzeba  się zarejestrować i po  zweryfikowaniu - ceny te będą widoczne.
  • Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane są w PLN zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów Przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty Przesyłki, oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem.
  • Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.
  • Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami Przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Potwierdzenie zamówienia” a w przypadku indywidualnej wyceny transportu  -  potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.

§. 8. Dostawa

  • Klient  dokonuje wyboru rodzaju dostawy
    • Przedpłaty – Kurier
    • Pobranie Kurier -  zamówienia  bez podania  telefonu  komórkowego klienta odbierającego  przesyłkę lub nie potwierdzone nie będą realizowane.
    • Transport spedycja producenta
    • Transport własny – odbiór własny, płatność przelewem
    • Wysyłka Indywidualna – transport który będzie  wyceniany  i organizowany po  złożeniu  zamowienia przez BOK za potwierdzeniem kosztów  przez klienta 

 
1.1 Sklep realizuje zamówienia „Kurier pobranie”  tylko dla klientów którzy potwierdzili mailowo zamówienie oraz podali  nr telefonu ( najchętniej komórkowego  ) odbiorcy. - jest to narzędzie  które zwiększa możliwość dostarczenia zamówionej Przesyłki przez kuriera. Sklep zastrzega sobie możliwość sprawdzenia poprawności danych, a w przypadku negatywnej weryfikacji, zamówienie będzie anulowane.   

  • Termin dostawy, wysyłki to od 2 do 14 dni roboczych, chyba że termin dostawy został ustalony w sposób indywidualny. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany, kupujący może odstąpić od umowy. Czas dostawy jest uzależniony od tego  jakie  produkty klient wybierze. Łączenie produktów  wielu producentów powoduje wydłużenie czasu  dostawy. Czas dostawy jest liczony od  momentu  wpłynięcia środków płatniczych na konto sklepu.
  • Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
  • Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sprzedawcę.
  • Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić  towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy, ale jest ono niezbędne do złożenia reklamacji przez sprzedawcę i uzyskania odszkodowania z tytułu  ubezpieczenia Przesyłki w czasie transportu. Polecamy zawsze  sprawdzić przysyłkę jeśli opakowanie jest uszkodzone, nosi znamiona otwarcia. Protokół szkody jest w posiadaniu kuriera lub poczty polskiej.
  • Towary dostarczane są na terenie Polski i  wybranych krajów UE. Wysyłka do innych krajów jest możliwa. W przypadku chęci otrzymania towaru do innych krajów o ile w koszyku nie ma na liście kraju docelowego – jest możliwy po  wcześniejszym kontakcie ze sklepem w  celu ustalenia kosztów wysyłki, rodzaju wybranego kuriera, którą należy dodać do kosztów  towaru

§. 9. Prawo odstąpienia od umowy


Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.

  • Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek (np.  mailowej)  formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres. Przed wysłaniem zwrotu  bardzo  PROSIMY o kontakt telefoniczny ze sklepem.
  • Konsument wyraża wolę skorzystania z uprawnienia odstąpienia od umowy również poprzez odesłanie towaru, postępując zgodnie z procedurami wskazanymi w pkt. 1 niniejszego rozdziału.
  • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.  Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: Słupia 115  96-128 Słupia za  potwierdzeniem odbioru.
  • Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Kupujący, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.
  • Koszty przesłania towaru są zwracane przez Sklep, ale jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • W przypadku odstąpienia Klienta od umowy,  Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Jeśli klient płacił kartą płatniczą zwrot nastąpi tą samą drogą ( o ile jest taka  możliwość techniczna ) w przypadku gdy był to  przelew na konto sklep zwróci na to samo konto pieniądze. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia – wysyłaną  drogą mailową.
  • Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
  • Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
    • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego
    • zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta lub usług.

§. 10. Prawo Konsumenta do rękojmi

  • Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli  Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
  • Produkty sprzedane w Sklepie na fakturę dla firm, nie dla osób prywatnych  są objęte gwarancją i rękojmią przez  12 miesięcy od  daty  zakupu.
  • Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in.
    • wysyłanie wiadomość email na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – prosimy o dołączenie szczegółowego opisu niezgodności, ewentualnie dołączenie  zdjęć 
  • dzwoniąc pod nr 505385638
  • W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną, oraz dokument  sprzedaży.
  • Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
  • W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
  • Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail – podany w czasie rejestracji klienta  lub składania  zamówienia, adres korespondencji.
  • Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia – drogą mailową.
  • Przykładowy formularz Reklamacyjny znajduję się na stronie zamówienia oraz dołączany jest do wiadomości e-mail przy zatwierdzeniu zamówienia.

§. 11. Zwrot towaru

  • Zamawiający, może od zamówienia odstąpić wyłącznie za zgodą Sklepu. W tym przypadku Zamawiający zostaje obciążony odstępnym w wysokości 30% wartości zwracanego towaru oraz kosztami wysyłki towaru.

 
§. 12.  Ochrona Prywatności
 

  • 1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
  • 2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego - newsletera.
  • 3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
  • 4. Sklep nie będzie udostępniał  danych Klienta podmiotom trzecim  oprócz firm związanych z płatnościami i transportem przesyłki
  • 5. Sklep będzie podawać telefon użytkownika na liście przewozowym dla kuriera celem sprawniejszego dostarczenia zamówionego towaru o ile w uwagach klient zaznaczy ze sobie tego nie życzy.
  • 6. Sklep należycie chroni dane Klienta, najnowszym oprogramowaniem i rzetelnością w  zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami) 
  • 7.Sklep będzie przechowywał dane Klienta jakie poda podczas rejestracji, do poprawnego  wykonania umowy, rozliczenia płatności, ewentualnych reklamacji i dalszej obsługi Klienta. 

 
§. 13. Pozostałe

  • Regulamin jest dostępny pod adresem
  • Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.
  • Sklep dokona zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na łamach Sklepu, oraz wysłania jego treści na adres email wskazany przez Klienta. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.
  • Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu przed dniem wejścia w życie zmian.

 

Producent Pojemników Warsztatowych i Magazynowych

Q-BOX Sebastian Filip

94-047 Łódź

ul.Wyszyńskiego 33/8

NIP 727-162-23-26

www.q-box.pl

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Firma Q-BOX korzysta z plików cookie, w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies.